الشريط


counter map
المظهر: نافذة الصورة. صور المظاهر بواسطة merrymoonmary. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع
تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع

الاثنين، 31 ديسمبر 2012

ملك روحي .... صرخة هاني خليفة

  حبيبي هواك ملكني خلاص ملك روحي واحساسي
نسيت يا حبيبي كل الناس وفي عيونك لقيت ناسي

حبيبي هواك ملكني خلاص ملك روحي واحساسي
نسيت يا حبيبي كل الناس وفي عيونك لقيت ناسي

حبيبي حبيبي جمبك انت لقيت كل ما اتمنيت
قلبي لما لقاك قال خلاص حبيت
قبل ما أبقى معاك كنت بتمناك
كنت بحلم بيك من زمان وياااااك وياك

حبيبي هواك ملكني خلاص ملك روحي واحساسي
نسيت يا حبيبي كل الناس وفي عيونك لقيت ناسي

ليلي ليل ليلي ليل ، ليلي يا ليلي
ليلي ليل ليلي ليل ، ليلي يا ليلي
ليلي ليل ليلي ليل ، ليل ليل ليل ليل
ليلي ليل ليلي ليل ، ليلي يا ليلي
اااااااااه

يا ريتك كنت جتني زمان
مكنش الماضي كان ماضي
دا قبلك قلبي عاش حرمان
وأيام رايحة عالفاضي

يا ريتك كنت جتني زمان
مكنش الماضي كان ماضي
دا قبلك قلبي عاش حرمان
وأيام رايحة عالفاضي

حبيبي حبيبي جمبك انت لقيت كل ما اتمنيت
قلبي لما لقاك قال خلاص حبيت
قبل ما أبقى معاك كنت بتمناك
كنت بحلم بيك من زمان وياااااك

حبيبي هواك ملكني خلاص ملك روحي واحساسي
نسيت يا حبيبي كل الناس وفي عيونك لقيت ناسي

ليلي ليل ليلي ليل ، ليلي يا ليلي
ليلي ليل ليلي ليل ، عيني يا ليلي
ليلي ليل ليلي ليل ، ليل ليل ليل
ليلي ليل ليلي ليل ، ليلي يا ليلي
اااااااااااه

حبيبي هواك ملكني خلاص ملك روحي واحساسي
نسيت يا حبيبي كل الناس وفي عيونك لقيت ناسي
وفي عيونك لقيت ناسي ااااااااه ..
مع الاعتذار للفنان هاني العمري

         صورة: ‏وحبنا مر كالقهوة
لكننا أدمناها ولا منها نود الشفاء‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق