الشريط


counter map
المظهر: نافذة الصورة. صور المظاهر بواسطة merrymoonmary. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع
تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع

الأحد، 6 يناير 2013

العادة السرية عند البنات .. صرخة هاني خليفة

  1. امارس العادة السرية في الموبايل غصب عني وخايفة من ربنا

  2. انا بنت عندى 20 سنة بمارس العادة السرية من وانا عندى 12 وانا من اسرة محترمة جدا ومستوى كويس جدا انا عمرى ما كلمت ولاد لانى محترمة جدا ومش عاوزة اعرف حد غير اللى هتزوجه بس من سنتين اتعرفت على شاب عن طريق النت وحكيتله عن نفسى وانى مكلمتش ولاد قبل كدة وانى بحب الاحترام ووهو اعجب بيا اوى وقابلته بعد كدة لانه مشافش صورة ليا وبعدها اعجب بيا اكتر وحبنى و اتعلاقنا ببعض وفجاة لاقيتو عاوز يكلمنى فى الجنس فا اتعصبت عليه بشدة وقلتلوا ازاى تطلب من حاجة زى كدة حرام عليك دى ضد اخلاقى ومبادئ قولتله لو انا مش عجباك على كدة سيبنى وبعد كدة اخد الموضوع معايا واحدة واحدة لحد ما عمل معايا العادة السرية فى الموبايل فى وقت انا ضعفت فيه وكمان فى الحقيقة وانا معاه ضعفت بس مش لدرجة الضياع وكنت ببكى واقوله انا مش كدة ليه خلتنى كدة مع العلم انه بيحبنى وقال لاهله وكلهم بيكلمونى وعاوزين يخطبونى ليه بس هوا لسة مش جاهز وانا عارفة انه لو لتقدملى اهلى مش هايوافقوا بجد مش عارفة ابطل اعمل كدة معاه وفى نفس الوقت بلوم نفسى فى كل ثانية على اللى انا بعمله وبطلب من ربنا يقوينى على نفسى بجد عاوزة حل ياجماعة انا متاكدة انه بيحبنى وعاوز يتجوزنى ده بيقول لكل الناس ان انا هدفه فى الحياة اسفة جدا على الاطالة ... انا بتأسف منك طيب اعمل ايش الله المستعان ويرحمنا ليش كل هذا للبعد عن الله وعدم الخوف من الله ... هاني خليفة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق