الشريط


counter map
المظهر: نافذة الصورة. صور المظاهر بواسطة merrymoonmary. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع
تنشيط اخر المواضيع

تنشيط اخر المواضيع

الأحد، 6 يناير 2013

صرخة هاني خليفة ...هربت من اهلي واتعرضت للاغتصاب وبفكر انتحر

بصراحة انا مش عاوزة اعيش خالص وبفكر فى الانتحار بس كدة حرام انا هقول لكم حكايتى انا بنت من الصعيد وطبعا انتم عارفبن ان معظم الصعايدة بيفضلوا الولد على البنت ودى كانت مشكلة نفسية كبيرة عندى المهم انا فى مرة كنت بصبف عند خالتى قابلت ولد وحبيته ونشات بيننا علاقة حب كان عمرى ساعتها 15 سنة وبعدين رجعت وكانت العلاقة بيننا عن طريق الشات ومحدش من اهلى كان يعرف حتى انى ليا ايميل لانهم كلهم مش بيفهموا فى النت خالص وبعدين جبوا ليا عريس اكبر منى بكتير وقعدونى من المدرسة عشا ن اتجوز انا انهرت لاتى كنت متفوقة دراسيا وكان املى اطلع مهندسة ومع ان خواتى الولاد اقل منى دراسيا سابوهم بكملوا وقلت لحبيبى فهربت معاه قبل الفرح باسبوع وروحت معاه محافظته وهو قال لى انى هاقعد مع اخته بس للاسف طلع كان بيخدعنى واغتصبنى وقاللى انه ممكن يقعدنى معاه بشرط يمارس معايا الجنس ومش هبتجوزنى وكنت مضطرة اوافق وبعديها بسنة طردنى من البيت لانه زهق منى وعاوز يمارس الجنس مع حد غيرى. فاضطريت اشتغل شغالة فى البيوت اشتغلت فى فلة بس صاحب البيت كان بيعاكسنى كتير اوى وفى مرة اغتصبنى فعرف انى مش عذراء وهددنى انه هيطردنى ويفضحنى لو قلت لحد .انا دلوقتى ابنهم كمان بدا يتحرش بيا لانى انا جميلة ويمكن دة الى مطمعهم فيا انا مش عارفة اعمل ايه ولو سبتهم اروح فين اسفة انى طولت عليكم بس انا ما صدقت ان كلهم برة البيت دلوقتى فبقول لكم على مشاكلى ارجوكم ساعدونى انا دلوقتى عمرى 18 سنة وخايفة كمان ليكون اهلى فى الصعيد بيدورواعليا وكمان امى وحشتنى اوى انا منهارة ساعدونى.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق